Voorschot wordt in geen enkel geval terugbetaald. Je kan je voorschot binnen de 3 maanden gebruiken indien je minimaal 48h op voorhand je afspraak annuleert.
Bij annulering/verzet vanaf 24 uur voor je afspraak ben je je voorschot kwijt.
Indien je niet komt opdagen en niks laat weten dient het totaalbedrag overgemaakt te worden op onze rekening indien je een nieuwe afspraak wenst vast te leggen.
Bij zwangerschap kan je je voorschot benutten voor een andere behandeling naar keuze of je kan het besteden in ons webshop. Gelieve hiervoor contact op te nemen. Het voorschot wordt niet terugbetaald.
Indien je ergens anders permanente make-up hebt laten uitvoeren dien je via onze mail info@extendedskin.nl een foto door te sturen zodat wij kunnen zien of een cover-up mogelijk is.
Je betaalt het volledig bedrag en niet een bijwerking als je eerste sessie door een andere specialiste of salon is uitgevoerd.
Heb je permanente make-up die verwijderd zou moeten worden, waardoor de behandeling niet uitgevoerd kan worden tijdens je ingeplande afspraak, ben je je voorschot kwijt (mits je geen foto’s hebt doorgestuurd via onze mail).
Heb je reeds (1 week voor je afspraak) botox of fillers laten zetten op de te behandelen zone waardoor je behandeling niet uitgevoerd kan worden op de geplande data, ben je je voorschot kwijt.
Indien je te laat komt wegens druk verkeer, gelieve ons te bellen op het nummer 0302745350. Vanaf 30 minuten is het niet meer haalbaar om je verder te helpen, waardoor je je voorschot kwijt bent en een nieuwe afspraak dient in te plannen.
Tot 2 weken na je behandeling mag je niet onder zon of zonnebank. Gelieve je afspraak na je vakantie in te plannen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor snellere vervaging tijdens de zomermaanden.
De bijwerking binnen de 6 à 8 weken is enkel bedoeld voor klanten die maximaal 8 weken geleden een nieuwe behandeling hebben laten uitvoeren door Extended Skin. Deze is niet meer bij de prijs inbegrepen vanaf 8 weken. Wij hebben het recht om deze afspraak te annuleren indien de boeking niet juist is ingepland.
Bij het aanmaken van een nieuwe behandeling is de klant verplicht om de bijwerking binnen de 6 à 8 weken zelf in te plannen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor afspraken die niet meer gepland kunnen worden wegens volgeboekte agenda’s.
De geplande afspraken kunnen verschuiven om gaten in de schema’s op te vullen voor aansluiting (max. 30 minuten verschuiving mogelijk).
Indien de gsm-nummer of email adres niet correct is ingevuld, is het mogelijk dat er geen herinneringsberichten kunnen gestuurd worden per mail of per sms. De klant is volledig zelf verantwoordelijk om dit correct in te vullen, zodat er een reminder wordt gestuurd.
Bij wimperextensions is het onmogelijk om deepliner/eyeliner/designliner toe te passen. Gelieve deze twee weken op voorhand te verwijderen. Indien de klant met wimperextensions de behandeling wil ondergaan, zal deze afspraak geannuleerd worden. Het voorschot wordt ingehouden ter compensatie voor de vrijgehouden uren van de specialiste.
Ben je besmet geraakt door Covid-19 of een andere besmettelijke ziekte kun je de afspraak verplaatsen wanneer je beter bent en hoef je geen extra aanbetaling te voldoen.
Permanente make-up behandelingen kunnen twee weken voor of twee weken na een Covid-19 vaccin worden toegepast. Het is niet mogelijk om een permanente make-up behandeling voor deze termijn toe te passen bij ons.
Wij, Extended Skin Solutions, zijn niet aansprakelijk voor alle soorten neveneffecten die kunnen ontstaan na het zetten van permanente make-up met een Covid-19 vaccin inenting. Je bent als klant volledig zelf verantwoordelijk voor zowel het bijhouden en organiseren van deze termijnen als voor de neveneffecten die kunnen ontstaan.
Als u nog vragen of opmerking heeft neem dan contact met ons op.